Wij leveren ook in ...

Bruisend Dongen

Maaltijdservice in Dongen

Dezelfde kwalitatieve en gevarieerde maaltijden als Stichting Social Catering geleverd krijgen in de Gemeente Dongen? Dat kan.

De coördinatie en verspreiding geschiedt via onze partner SWOD. Zo hebben we de mogelijkheid om iedereen die zelf niet in staat is om hun eten te bereiden te voorzien van gezonde maaltijden.

Ook heerlijke maaltijden van Stichting Social Catering in de Gemeente Dongen laten bezorgen?

De actuele prijzen voor onze maaltijden kunt u opvragen via onze partner SWOD. Dit kan via onderstaande knop:

Proef Dongen

Verscholen in de landerijen tussen Oosterhout, Breda en Tilburg ligt het karakteristieke Dongen. Hier weet men wat genieten is, het is ook niet zo verwonderlijk dat vele stellen die in het huwelijksbootje stappen de weg naar Dongen goed weten te vinden. De gemeente herbergt een aantal fraaie lokaties waar je een fijn feest kunt vieren. Een heerlijke plek om te wonen dus.

Stichting Social Catering is dan ook trots om samen met SWOD de mogelijkheid te hebben om onze maaltijdservice hier aan te kunnen bieden.

Samen met onze partner SWOD is Stichting Social Catering altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers welke ons met plezier en op hun eigen tempo steunen. Wilt u iets doen voor anderen, en spreekt de werkwijze van Stichting Social Catering en SWOD u aan, dan bent u de vrijwilliger die wij zoeken, u bent van harte welkom!

De mens en het lokale aspect staan bij ons centraal.