Onze maaltijden

Heldere prijzen

Flexibel en maatschappelijk

Om de maaltijden tegen een betaalbare prijs aan te bieden zorgen wij ervoor dat het voor u gemakkelijk is deze bij ons af te nemen. Dit doen we doordat wij werken met een tal van vaste vrijwilligers. Tevens bent u bij ons niet verplicht om 3 gangen af te nemen. Door deze flexibiliteit kunt u zelf bepalen van welke gerechten u wilt genieten.

Het tarief voor onze maaltijdservice aan huis bedraagt in 2024 €9,95 per 3-gangen maaltijd.

Prijzen

• Voorgerecht: €1,05
  • Hoofdgerecht: €7,85
  • Nagerecht: €1,05

De genoemde prijzen zijn inclusief bezorging door onze vrijwilligers welke een sociale en signalerende functie vervullen. Maandelijks ontvangt u van ons een factuur welke middels een incassomachtiging 7 dagen na de factuurdatum van uw bankrekening wordt afgeschreven.