Onze vrijwilligers! Het hart van onze stichting

Onze Vrijwilligers

Het is van belang dat de maaltijden voor de ouderen zo betaalbaar mogelijk blijven en dat zij geen bijkomende kosten hoeven te betalen. Stichting Social Catering is zich ervan bewust dat hierdoor de stichting valt of staat met vrijwilligers.

Daarom werken wij met een tal van enthousiaste vrijwilligers. Deze hebben allen affiniteit met de ouderen en willen hier hun bijdrage leveren door onder andere maaltijden te bezorgen. De vrijwilligers maken doorgaans om leeftijdsredenen geen deel meer uit van het reguliere arbeidsproces en/of dragen graag een extra steentje bij aan de samenleving.

Alle vrijwilligers hebben een eigen bezorgroute, zodat de senioren u leert kennen en steeds een bekend gezicht zien!

Stichting Social Catering voor haar vrijwiligers

Omdat onze vrijwilligers hard voor ons werken, doen wij graag iets terug. Wij houden ze constant op de hoogte van het nieuws binnen de stichting en luisteren graag naar hun opmerkingen en suggesties. Daarnaast verzorgen wij met enige regelmaat speciale activiteiten voor onze vrijwillige medewerkers. Hierdoor bouwen zij een band met de stichting, en met elkaar!

Meld je aan als vrijwilliger

Word ook vrijwilliger

Als stichting zijn wij constant op zoek naar enthousiaste vrijwilligers met affiniteit met senioren.