Wij leveren ook in ...

Gemeente Geertruidenberg

Maaltijdservice in Geertruidenberg

Dezelfde kwalitatieve en gevarieerde maaltijden als Stichting Social Catering geleverd krijgen in de Gemeente Geertruidenberg? Dat kan.

De coördinatie en verspreiding geschiedt via onze partner Surplus. Zo hebben we de mogelijkheid om iedereen die zelf niet in staat is om hun eten te bereiden te voorzien van gezonde maaltijden.

Ook heerlijke maaltijden van Stichting Social Catering in de Gemeente Geertruidenberg laten bezorgen?

De actuele prijzen voor onze maaltijden kunt u opvragen via onze partner Surplus. Dit kan via onderstaande knop:

Dé oudste stad van de regio

We zullen het misschien nooit weten, maar al jaren claimt Geertruidenberg de oudste stad van Holland te zijn. De pittoreske kleine straatjes leiden naar de mooie oude markt aan de voet van de Geertruidskerk. Omgeven door water kenmerkt Geertruidenberg zich door een gevoel van vrije tijd en vakantie. Vanuit het oude stadscentrum kun je zo de Biesbosch in varen en zie je de stad weer van een andere kant. Al meer dan 800 jaar geniet men hier met volle teugen van het leven. Wij bieden graag onze maaltijdservice aan in deze stad met eeuwenoud karakter.

Word vrijwilliger in Geertruidenberg

Samen met onze partner Surplus is Stichting Social Catering altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers welke ons met plezier en op hun eigen tempo steunen. Wilt u iets doen voor anderen, en spreekt de werkwijze van Stichting Social Catering en Surplus u aan, dan bent u de vrijwilliger die wij zoeken, u bent van harte welkom!

De mens en het lokale aspect staan bij ons centraal.