Wij leveren ook in ...

Sprankelend Made

Maaltijdservice in Made

Als Stichting Social Catering leveren wij zelf de kwalitatieve en gevarieerde maaltijden in Made. Onze partner Vermeulen Catering in Oosteind bereidt deze met aandacht.

Onze vrijwilligers zorgen voor ervoor dat we de maaltijden zo betaalbaar mogelijk kunnen aanbieden. Bovendien zorgen zij ervoor dat deze op persoonlijke wijze worden bezorgd, zo houden we ook een oogje in het zeil. Dat is wel zo fijn.

Ook heerlijke maaltijden van Stichting Social Catering in Made laten bezorgen?

Prijzen in Made

Om de maaltijden tegen een betaalbare prijs aan te bieden zorgen wij ervoor dat het voor u gemakkelijk is deze bij ons af te nemen. Dit doen we doordat wij werken met een tal van vaste vrijwilligers. Tevens bent u bij ons niet verplicht om 3 gangen af te nemen. Door deze flexibiliteit kunt u zelf bepalen van welke gerechten u wilt genieten.

Het tarief voor onze maaltijdservice aan huis bedraagt in 2024 €9,95 per 3-gangen maaltijd.

De genoemde prijzen zijn inclusief bezorging door onze vrijwilligers welke een sociale en signalerende functie vervullen. Maandelijks ontvangt u van ons een factuur welke middels een incassomachtiging 7 dagen na de factuurdatum van uw bankrekening wordt afgeschreven.

Prijzen

• Voorgerecht: €1,05
  • Hoofdgerecht: €7,85
  • Nagerecht: €1,05

Verbonden met de natuur

De inwoners van Made weten hoe goed het leven nabij de landerijen is. Ze zijn dan ook sterk verbonden met de natuur en hechten waarde aan vers en gezond eten. Deze filosofie kan Stichting Social Catering wel delen met de Madenaars. We zijn dan ook blij dat onze maaltijdservice hier ook beschikbaar is.

Word vrijwilliger in Made