Onze maaltijden

Persoonlijke bezorging

Koelverse maaltijden bij u aan huis bezorgd

De maaltijden die u bij ons bestelt worden kosteloos bij u bezorgd. De koelverse maaltijden zitten verpakt in 1 persoons wegwerpverpakking die u gemakkelijk opwarmt. Doordat de maaltijden in een koelhoudbox worden bezorgd behouden de maaltijden een optimale kwaliteit.

De bezorging binnen Stichting Social Catering wordt verzorgd door onze vrijwilligers. Al onze vrijwilligers hebben affiniteit met de ouderen waarbij zij de koelverse maaltijden leveren. Op deze manier vervullen wij een belangrijke sociale en signalerende functie in de samenleving. Onze vrijwilligers hebben een vaste route welke zij rijden, zodat onze vrijwilligers u kennen en u elke keer een vertrouwd gezicht ziet.

Vaste tijden en dagen

Wij hanteren vaste bezorgdagen en tijden waardoor u weet wanneer u uw maaltijden ontvangt. De maaltijden worden koud bij u afgeleverd. U kunt zelf bepalen op welk tijdstip van de dag u kiest voor een warme maaltijd. Zo geniet u op een gewenst moment van een versbereide maaltijd aan huis!

De vaste bezorgdagen:

Maandag
De maaltijden bestemd voor maandag & dinsdag
Woensdag
De maaltijden bestemd voor woensdag & donderdag
Vrijdag
De maaltijden bestemd voor vrijdag, zaterdag & zondag

Op de bezorgdagen bezorgen onze vrijwilligers tussen 09:00 uur en 12:00 uur de maaltijden bij u aan huis. Indien gewenst bezorgen wij de maaltijden, kosteloos, tot in uw koelkast.

Mocht het nu voorkomen dat u verhinderd bent kijken we graag samen met u naar een alternatieve levering, zodat u toch uw maaltijden in huis heeft.