Wij leveren ook in ...

Rustiek Rijen

Maaltijdservice in Rijen

Als Stichting Social Catering bereiden en leveren wij zelf de kwalitatieve en gevarieerde maaltijden in Rijen.

Onze vrijwilligers zorgen voor ervoor dat we de maaltijden zo betaalbaar mogelijk kunnen aanbieden. Bovendien zorgen zij ervoor dat deze op persoonlijke wijze worden bezorgd, zo houden we ook een oogje in het zeil. Dat is wel zo fijn.

Ook heerlijke maaltijden van Stichting Social Catering in Rijen laten bezorgen?

Prijzen in Rijen

Om de maaltijden tegen een betaalbare prijs aan te bieden zorgen wij ervoor dat het voor u gemakkelijk is deze bij ons af te nemen. Dit doen we doordat wij werken met een tal van vaste vrijwilligers. Tevens bent u bij ons niet verplicht om 3 gangen af te nemen. Door deze flexibiliteit kunt u zelf bepalen van welke gerechten u wilt genieten.

Het tarief voor onze maaltijdservice aan huis bedraagt in 2024 €9,95 per 3-gangen maaltijd.

De genoemde prijzen zijn inclusief bezorging door onze vrijwilligers welke een sociale en signalerende functie vervullen. Maandelijks ontvangt u van ons een factuur welke middels een incassomachtiging 7 dagen na de factuurdatum van uw bankrekening wordt afgeschreven.

Prijzen

• Voorgerecht: €1,05
  • Hoofdgerecht: €7,85
  • Nagerecht: €1,05

Strategisch gelegen dorpskern

Tactisch gepositioneerd tussen Tilburg, Breda en Oosterhout ligt Rijen. Dit dorp met landelijk karakter heeft ook een aantal voorzieningen die het erg aantrekkelijk maken. Zo beschikt Rijen over een treinstation en biedt het ook ruimte aan Vliegbasis Gilze-Rijen. Niet voor niets is het een prettige plek om van het leven te genieten. Stichting Social Catering is dan ook tevreden met de mogelijkheid om onze maaltijdservice hier aan te kunnen bieden.

Word vrijwilliger in Rijen