Word jij onze
nieuwe vrijwilliger?

Word een van onze vrijwilligers

Bent u diegene die om leeftijdsredenen geen deel meer uit maakt aan het reguliere arbeidsproces, draagt u graag uw steentje bij aan de samenleving of biedt vrijwilligerswerk u een toegevoegde waarde? Dan is dit de kans om actief te blijven voor de maatschappij!

Vrijwilliger zijn is dankbaar werk en ontzettend hard nodig binnen de leefomstandigheden van tegenwoordig. Als vrijwilliger steunt u direct of indirect kwetsbare mensen in uw leefomgeving. Binnen de stichting zijn er verschillende functies welke door vrijwilligers vervuld worden. Als vrijwilliger geeft u zelf aan welke werkzaamheden bij u passen.

Aanmelden als vrijwilliger

Wij verwelkomen u graag als vrijwilliger binnen onze stichting. Klik op één van de plaatsnamen om u aan te melden: